tisdag 7 september 2010

vardagslyx

Innan jag fick mitt nuvarande jobb hade jag en dröm om att varje vecka köpa hem färska snittblommor. Då hade jag inte råd (möjligtvis halva reapriset på ICA) och nu har jag inte haft tid. Förrän idag. Självklart blev det rosor och nu har jag små buketter runt om i lägenheten. DET är vardagslyx för mig!

Hittade dessutom äntligen ett härligt fluffgarn att sticka tillsammans med mjölkgarnet jag köpt tidigare. Supermjuk öglealpacka. Cacao heter garnet - vad kan gå bättre ihop med mjölk, jag bara undrar?!

2 kommentarer:

  1. Cacaogarnet har jag tittat på flera gånger. Lite sugen blev jag men visste inte riktgt vad jag skulle göra med det. Ska bli intressant och se vad du hittar på med den. Mysig färg.

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se resultatet sen. Har du valt modell?

    SvaraRadera