onsdag 1 september 2010

Mera garn...

Min Textured circle shrug blev färdig igår, men ligger än så länge på tork, bilder kommer senare i veckan!

Jag har varit ganska sugen på att börja sticka i mjölkgarnet, men ville gärna ha med en "flufftråd" också, men det är ju så rackarns dyrt! Carinas garn har ju halva priset på allt i hela butiken, så jag chansade och åkte dit. Inget fluff. Åtminstone inte i rätt färg.

Men jag kom ju inte tomhänt därifrån för det. Nä nä. Tre olika sorters ullgarn blev det. Tjockt Natur Uld, 5 st 100g-nystan för 147,50, 3 nystan Alpaca Silk för 99 kr och 3 nystan isländskt Létt-Lopi för 39 kr.

Nån som har förslag på vad jag ska göra med detta?


1 kommentar:

  1. Sy en kjol och sticka nån slags volang och sy fast nertill! Öh, det va konstigt men kan ju va nåt kanske?!! Haha! Ser underbart ut med alla garner. Härliga färger! Garn är fantastiskt!! Vicky

    SvaraRadera